© 坏坏小菩提
Powered by LOFTER

Shut Up And Let Me Go - The Ting Tings

Shut up and let me go  
快闭嘴 放我走!  
This hurts, I tell you so  
我明确告诉你 你伤我感情了!  
For the last time you will kiss my lips  
这是最后一次我允许你吻我  
Now Shut up and let me go  
现在快闭嘴 放我走!  
Your jeans were once so clean  
你那该死的牛仔裤只有一次像今天这样干净  
I bet you changed your wardrobe since we met  
我打赌从我们相见那天你就八成把你的衣柜卖给谁了!  

Now oh so easily your over me  
现在你竟然可以这么轻易的就甩掉我  
Gone is love  
好吧 我不要你了!  
It's you that ought to be holding me  
是你本应该好好把住的,是你不是我!  
I'm not containable  
我不是那种安分的人!  
This turns up  
现在这种事情竟然发生了  
It's not sustainable  
我可没有耐心跟你再玩下去了!

评论
TOP